Dziś słów kilka o tym, jak istotna jest zaktualizowana wizytówka Google.
Jeśli prowadzisz firmę, z pewnością masz konto na Facebooku, Instagramie, masz swoją stronę www. A co z wizytówką Google? Masz ją? Jeśli tak, świetnie. A kiedy ostatnio sprawdzałeś/aś jej aktualne dane?
No właśnie. Wizytówka Google powinna być aktualizowana co najmniej raz w roku, a już na pewno, gdy wprowadzasz jakieś istotne zmiany:
- nowy adres strony www
- zmiana godzin otwarcia
- nowy numer telefonu
- adres e-mail
- zdjęcia
Tak, wiem. Co mają do tego zdjęcia? Cóż, jeśli prowadzimy salon, gabinet albo studio, informacje o tym jak wygląda budynek, otoczenie w którym się znajduje oraz informacja o tym, czy jest parking w okolicy potrafią być bardzo istotne dla kogoś, kto jedzie do nas po raz pierwszy. Pamiętaj, że otoczenie wokół nas się zmienia. Budynki wyglądają inaczej, może powstały ostatnio nowe, może zmienił się dojazd... To wszystko są istotne podpowiedzi dla twojego potencjalnego klienta.
Twój potencjalny klient pewnie będzie cię szukał po Social Mediach, ale pamiętaj, że wciąż sporo osób robi to wpisując twoje imię i nazwisko albo nazwę firmy w Googlu. Co jeśli na wizytówce zastanie stare zdjęcia i niezaktualizowane dane? A no pomyśli, że zwinęliście interes albo zrodzą się w nim wątpliwości czy aby na pewno jeszcze działacie...
Aktualne dane, aktualne adresy, aktualne zdjęcia - to wszystko razem wzięte jest jasnym i prostym komunikatem dla twojego klienta - tak, działam, dokładnie tutaj, zapraszam.
Dziękuję za lekturę! Pamiętaj, aby zaobserwować mnie na:
Postaw wirtualną kawę i wspomóż wydanie kolejnej książki
Comments